Odpowiedzi na najczęstsze pytania

W tej sekcji postaramy się wyjaśnić szczegóły oferty dla szkół i placówek edukacyjnych. Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o wiadomość na hello@moonka.pl.

Question Jak mogę złożyć zamówienie? Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Answer

Wszystkie zamówienia na pakiety dla szkół i placówek edukacyjnych należy złożyć poprzez stronę internetową moonka.pl/dla-edukacji-zamowienie Składając zamówienie podają Państwo dane szkoły/placówki, do której mamy wysłać przesyłkę (szczegóły dotyczące uprawnionych podmiotów są opisane w regulaminie).
Za zamówienie płacą Państwo przelewem bankowym na podstawie faktury z odroczonym terminem zapłaty. Ponieważ zamówienia są każdorazowo weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem oferty nie ma możliwości płatności szybkim przelewem lub kartą w momencie składania zamówienia.

Question Czy otrzymam fakturę i jak mam za nią zapłacić?
Answer

Dla wszystkich zamówień złożonych przez naszą stronę wystawiamy fakturę VAT, którą wysyłamy na podany w zamówieniu adres email. Składając zamówienie podają Państwo dane do faktury. Jest możliwość podania zarówno danych samego odbiorcy, jak i danych płatnika. 
W przypadku jakichkolwiek błędów  dotyczących faktury prosimy o przesłanie maila na adres hello@moonka.pl. Każdorazowo prosimy o podanie w mailu numeru faktury, która wymaga korekty oraz co powinno być poprawione.

Faktury wystawiane są przez nas z 30 dniowym terminem płatności i wysłane będą mailem na adres podany w zamówieniu. W mailu z fakturą są wszystkie dane do płatności (płatność przelewem).

Question Który pakiet mam wybrać? Czym się różnią między sobą dwa pakiety?
Answer

Oferujemy do wyboru dwa pakiety dla edukacji: pakiet podstawowy oraz pakiet z grami. 

Pakiet podstawowy to 4 książki „Twoje ciałopozytywne dojrzewanie” - 2 w wersji dla dziewczynek, 2 w wersji dla chłopców. Do tego w pakiecie otrzymują Państwo 4 ciałopozytywne plakaty zachęcające uczniów, by sięgnęli po książki w szkolnej bibliotece.

Pakiet z grami to pakiet podstawowy powiększony o 2 edukacyjne gry karciane moonka:Dorastanie. Gry karciane są skierowane zarówno do dziewcząt i chłopców. Pomagają oswoić język związany z dorastaniem, pokazują dzieciom różne strategie radzenia sobie w nowych sytuacjach i je przećwiczyć oraz pomagają przygotować się na wyzwania związane z dojrzewaniem poprzez edukację.

Szczegółowy opis gry i video tłumaczące zasady rozgrywki można znaleźć tutaj.

Wszystkie pakiety wysyłamy kurierem InPost. Koszt przesyłki kurierskiej w ofercie dla edukacji to 0 zł.

Question Ile pakietów powinna zakupić moja szkoła?
Answer

Aby zapewnić swobodny dostęp dzieci do przewodników, rekomendujemy zakup jednego pakietu na 30 dzieci.

Żeby obliczyć liczbę potrzebnych pakietów, należy zsumować liczbę uczniów w klasach  III-VI i sumę podzielić przez 30.

 

Przykład:
W SP 182, są dwie klasy III (w sumie 60 uczniów) jedna IV (30 uczniów), jedna V (30 uczniów), i dwie VI (w sumie 60 uczniów)

60+30+30+60 = 180 uczniów / 30 (rekomendowana liczba uczniów na pakiet) = 6

Aby zapewnić swobodny dostęp do przewodników dzieciom ze SP 182, warto zamówić 6 ciałopozytywnych pakietów edukacyjnych

Question Ile kosztuje dostawa?
Answer

Wszystkie pakiety wysyłamy kurierem InPost. Koszt przesyłki kurierskiej w ofercie dla edukacji to 0 zł. 

Question Kiedy przesyłka dotrze do mnie?
Answer

Przesyłki wysyłamy kurierem InPost. Zazwyczaj przesyłka kurierska dociera w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia przez nas zamówienia. Jednak termin dostawy może się wydłużyć podczas trwania akcji specjalnych. W przypadku, gdy niepokoją się Państwo o losy przesyłki prosimy o maila na hello@moonka.pl

Question Jestem osobą prywatną, czy mogę kupić pakiety dla szkoły?
Answer

Jak najbardziej osoby prywatne mogą kupić pakiety na potrzeby szkoły lub placówki edukacyjnej. Osoba prywatna jest wtedy płatnikiem i zamawiającym, a szkoła lub placówka edukacyjna odbiorcą przesyłki.

Nie wysyłamy pakietów przeznaczonych dla edukacji na adres osoby prywatnej (szczegóły dotyczące uprawnionych podmiotów są opisane w regulaminie).

Question Moje zamówienie nie zostało zaakceptowane, co mam zrobić?
Answer

W sytuacji gdy Państwa zamówienie nie zostało zaakceptowane prosimy o zapoznanie się z regulaminem oferty. Najczęstszym powodem braku akceptacji jest podanie błędnych danych odbiorcy lub płatnika. Jeśli jednak uważają Państwo, że brak akceptacji jest błędem z naszej strony prosimy o kontakt mailowy na adres hello@moonka.pl (najlepiej w odpowiedzi na naszego maila).